onsdag 4 maj 2011

Dags igen!


Vad hände egentligen? Jag trodde ju att jag hittat ett forum för tankar och funderingar... Värdet var dåligt, jag deppade, vi åkte till Barcelona, kom tillbaka till en solig påskhelg och nu, alldeles nyss, tog jag den första sprutan.

Försök nummer två har nu inletts efter tre månaders lååång väntan! Eftersom jag bestämde mig för Menopur den här gången, maxdos 540 ie, var det sex ampuller som skulle blandas med en vätska. Förra gången tog jag Gonal-F i en liten penna, så detta blandande var nytt. Tack och lov fixande sambon allt blandande. Jag är inte rädd för sprutor, men skulle ha oroat mig för att göra fel om jag blandat. Sprutan sved dessutom, men det gör mig ingenting.

1 kommentar:

  1. Jättekul att det är dags igen! Massor med lycka till och stor kram!

    SvaraRadera