söndag 15 januari 2012

Tävling för oss bok- och bloggslukare

I vanliga fall läser jag väldigt mycket böcker. Typ slukar. Nu jag både pluggar och jobbar har läsningen av skönlitteratur fått stå tillbaka för kurslitteratur i massor. Trist på många sätt, för mig är läsandet som jag förstått att träning är för många andra; ett sätt att få energi samtidigt som jag får ta del av andras (förvisso påhittade) tankar och erfarenheter. Nästan nödvändigt alltså.

En bok som många andra barnlöshetsbloggare läst är Cecilias Ekhems Väntrum. Den handlar om Bea som befinner sig där jag och många andra är, i just ett väntrum. Nu utlyser Cecilia en tävling där vi kan vinna hennes bok, ta en titt här!

2 kommentarer:

  1. Tack för länkningen! Du är med på listan, Nelle! Så får vi se om du får en bok att sätta på vänt tills tiden infinner sig. Sköt om dig!

    SvaraRadera
  2. Toppen! Tack! Sköt om dig du med!

    SvaraRadera