lördag 4 juni 2011

Förbättra chanserna?

Jag tror ju inte att det kommer att fungera eftersom allt tyder på det, samtidigt funderar jag på hur jag ska göra för att förbättra chanserna. Styrketräning, rosenrot och bidrottninggelé lutar det åt nu, kan det vara något? Akupunkturen gav ju sämre resultat, så det känns som ett avslutat kapitel nu. Nämnde naturmedelsplanerna för sambon som svarade att vi inte skulle tänka på det utan njuta av sommaren istället. Blev förbannad, om jag inte minns alldeles fel så var det så vi tillbringade de första 36 månaderna sedan vi började försöka få barn. Ja, vi njöt väl inte direkt av sommaren eller något annat hela tiden, men några aktiva försök gjorde vi inte heller förutom de "vanliga" varje månad.

2 kommentarer:

  1. Förstår att du blev förbannad, det skulle jag också blivit. Jag tycker att du ska testa naturmedlerna om du vill. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också att du ska testa om du vill det. Förstår absolut att du inte vill missa någon chans!!

    Kram

    SvaraRadera