måndag 29 augusti 2011

Vilka är ni?

Jag har fått ett par dagar ledigt innan studierna drar igång och har lite för gott om tid. Mellan tvättstugespringandet har jag tagit en titt på statistiken och upptäckt något intressant!

Människor i andra länder har läst det jag skrivit! Spännande! Vilka är ni? Jag som inte trodde att det var så fasligt många som hittade hit, men nu har ni, hemliga statistikmänniskor, piggat upp mig ordentligt. Skriv gärna en kommentar, då blir jag glad!

Den här månaden har jag haft läser som bor i följande länder: Sverige, USA, Finland, Ungern, Singapore, Storbritannien, Tyskland, Indien, Nederländerna och Australien.

Kul om det här stämmer! (Misstänker att jag läst fel på något sätt...)

<><>

4 kommentarer:

  1. Vill inte förstöra det roliga, men jag funderar lite på vad ditt statistikverktyg räknar. Jag tror det kan vara så att den registerar indexeringsrobotar, dvs sökmotorernas verktyg för att samla information för framtida sökningar. Och de står i alla möjliga länder. I Google analytics brukar man också kunna se besök som varat i typ en sekund och som också är sådana robotar. :) Vill som sagt inte ta bort det roliga, och jag är övertygad om att du har många läsare som hittills inte gett sig tillkänna genom att kommentera.
    Kom igen nu allihop och säg hej till Nelle! :)

    SvaraRadera
  2. Du har säkert rätt men jag tror jag fortsätter inbilla mig att jag har hemliga läsare i Singapore... ;-)

    SvaraRadera
  3. Ja det är ju fullt möjligt! :)Det finns ju faktiskt svenskar som bor där också. :) Det är ett ganska behagligt land, jag var där för några år sen.

    SvaraRadera
  4. Jag har varit i Malaysia som närmast. Inte så tokigt det heller. På den tiden läste jag inte infertilitetsbloggar, inga bloggar alls för den delen. Jag kanske skulle ha gjort det om jag varit där nu? Eller inte hoppas jag, då hade det varit läge att njuta av semestern istället!

    SvaraRadera